13 Kasım 2012 Salı

Pinkberry Çılgınlığımmm :)






Merhaba :)

Benim için #Pinkberry  eşittir bir kase mutluluk bayılıyorum ya bayılıyorum :)

Pinkberry nedir? Bildiğin dondurulmuş yoğurt ha ama öyle bildiğin yoğurt gibi de değil :))
Mayhoş tadı ve damakta bıraktığı harika lezzetle size denemeye değer bir lezzet sunar.
Orjinal Pinkberry 'nin yanı sıra tropikal meyve,nar,hindistan cevizi,çikolata ve şimdi yeni lezzeti çikolata-fındık çeşitleri de vardır.Döneme özel lezzetler de eklenebiliyor.


Yoğurdumuzu seçtikten sonra sıra ek lezzetlere geliyor,burdan sonrası tamamen yaratıcılığınız ve damak tadınıza kalmış... 
Ek lezzetlerde günlük taze meyveler ve diğer diye 2 gruba ayrılıyor.Diğer kısmında kuru yemişler,krokan çeşitleri,karamel parçaları,damla çikolatalar,ay çekirdeği,kakaolu kremalı bisküvi,vanilyalı gofret,brownie parçaları,rulo gofret,meyve sulu yumuşak şeker,çeşit çeşit buğday gevrekleri bulabilirsiniz.



Bana en yakın Pinkberry İstanbul,Bağdat Caddesi,Şaşkınbakkal şubesi ve caddeye her gidişimde muhakkak yiyorum :)

#Pinkberry dünyada dondurulmuş yoğurt denilince akla gelen ilk markadır,yağsız yoğurtla hazırlanır ve en kaliteli içerikler kullanılır ürünlerin hiç birinde yüksek yüksek fruktozlu mısır şurubu ya da yapay tatlandırıcı ve renklendirici içermiyor.



Ek ürünleri abartmadığıınız takdirde de gayet hafif bir besin tercihi oluyor diyetler için ideal gibi.


Ahh parfe seni çoook seviyorum :)


ve buda benim Pinkberry'im :)

Favori pinkberry tarifim :)
Orjinal pinkberry 
Ananas
Yabanmersini
Böğürtlen
Çilek
çikolatalı kıtır toplar 
Immm... ve işte mutlulukkk <3

Eğer Kardashians' show izliyorsanız pinkberry'e orda da sıklıkla rastlarsınız :)
Kim Kardashian'ın favorisi 











IG @gizemkolcak #gizemkolcakblog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...